A Balasys Professional Services csapata magas színvonalú támogatást nyújt a Balasys, a One Identity és a Quest megoldásainak tervezéséhez, telepítéséhez és testre szabásához. A saját fejlesztésű termékeink szállítása mellett a One Identity kiemelt szolgáltató partnerei vagyunk a közép-európai régióban. Így a komplex projektek esetén is teljes körű szolgáltatást tudunk kínálni a felméréstől a bevezetés utáni terméktámogatásig.
Az elmúlt két évtizedben összegyűjtött szakmai tapasztalat és a kiemelkedő mérnöki kompetencia birtokában Professional Services csapatunk a Balasys saját fejlesztésű termékeinek és a forgalmazott One Identity megoldásainak tervezési, telepítési és testreszabási feladataihoz nyújt teljes körű tanácsadást az elérhető legmagasabb IT-biztonsági szint teljesítése érdekében.
Meglévő IT-biztonsági megoldások értékelése
Értékelt komponensek dokumentálása
A jogszabályi előírásoknak és iparági sztenderdeknek való megfelelés ellenőrzése
GAP elemzés
Útmutató a feltárt hiányosságok kezelésére
Hosszú távú IT-biztonsági stratégia kidolgozásának támogatása
Az egyszerű termékbevezetéstől a komplex projektekig teljes körű szolgáltatással támogatjuk a zökkenőmentes üzembe helyezést, a projekt méretezéstől a telepítés utáni támogatásig bezárólag.
Kiemelkedő kompetenciánk nem csak az IT-biztonság területére terjed ki, hanem a kapcsolódó infrastruktúrák elemeire is, így bármilyen végfelhasználói kihívás esetén képesek vagyunk optimális megoldási alternatívát kínálni.
A Balasys hagyományos oktatótermi és költséghatékony online képzéseket is kínál.
A tanfolyamok célja, hogy olyan tudást és tapasztalatot biztosítson az IT szakemberek számára, ami lehetővé teszi a termékeink magabiztos konfigurálását, üzemeltetését, karbantartását és probléma elhárítást.
A sikeres együttműködésnek köszönhetően, egyedüli partnerként, a Balasys mérnökei oktatják a One Identity Safeguard és syslog-ng termékcsaládjába tartozó megoldásokat, mind a gyártó munkatársai, mind partnerei számára.
A Balasys az egyetlen vállalat a One Identity partnerhálózatában, amely az ehhez szükséges kompetenciával és licencekkel rendelkezik.
A tanfolyam célja olyan informatikai szakemberek képzése, akik ismerik a Zorp Gateway tűzfal alapvető működését, képesek már telepített rendszereket sikeresen üzemeltetni, a konfigurációt alapszinten módosítani.
A következő tanfolyam időpontjai:
2020. November 23-24.
A tanfolyam célja olyan informatikai szakemberek képzése, akik ismerik a Zorp tűzfalak működését, képesek önállóan Zorp tűzfalrendszer telepítésére, konfigurálására és hibaelhárításra.
A következő tanfolyam időpontjai:
2020. November 26-27.
A tanfolyam célja a hallgató megismertetése az Active Roles architektúrájával, telepítésével és konfigurációjával.
Ez a kurzus általános áttekintést nyújt az Identity Manager-ről és a megoldás keretrendszerének alapvető üzleti folyamatairól.
A tanfolyam célja, hogy áttekintést nyújtson az Identity Manager szolgáltatáskészletéről, a megoldási keretrendszer telepítéséről, konfigurálásáról és testre szabásáról.
A tanfolyam célja, hogy általános áttekintést nyújtson a hallgatóknak az Identity Manager hibaelhárítási funkcióiról és módszereiről.
A syslog-ng Log Management Foundation tanfolyamon, hogy megszerezze a One Identity syslog-ng Premium Edition (PE) és a One Identity syslog-ng Store Box (SSB) sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismereteket és készségeket.
A syslog-ng Premium Edition (PE) tanfolyamon a One Identity syslog-ng PE sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismereteket és készségekre tehet szert.
A syslog-ng Store Box (SSB) implementációs tanfolyamon a One Identity syslog-ng SSB sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismeretekre tehet szert.
A Balasys átfogó műszaki terméktámogatást kínál a saját fejlesztésű Zorp és a One Identity termékcsaládjaihoz. Ez azt jelenti, hogy minden olyan problémát is képesek vagyunk elhárítani, ami gyártói közreműködést igényelne.
A Balasys terméktámogatási csapata teljeskörű támogatást kínál L1, L2 és L3 szintű hibák esetén, ideértve a fejlesztő csapat problémamegoldásba történő bevonását is. Szolgáltatásunkat akár 7x24 órás direkt eléréssel is igénybe veheti angol és magyar nyelven.
Használja ki a mérnökeink szakértelmét, nem csak az üzembe helyezés, hanem a projekt sikeres befejezése után is. Távmenedzsment és terméktámogatási szolgáltatásaink segítséget nyújtanak az üzemeltetési osztály terheinek csökkentésében, és a működési hatékonyság növelésében.
S1
Következő munanap
Folyamatos 5x8 óra / hét a Balasys munkaideje alatt, amíg meghatározásra nem kerül a megoldás
Következő munanap
S2
2 munkanap
Naponta, a Balasys munkaideje alatt
Hetente egyszer
S3
1 hét
Minden második héten, a Balasys munkaideje alatt
Havonta egyszer
S1
2 óra
Folyamatosan 7/24 órában, a hét minden napján, amíg meghatározásra nem kerül a megoldás
2 óránként
S2
Következő munkanap
Naponta, a Balasys munkaideje alatt
Naponta egyszer (csak munkanapokon)
S3
Következő munkanap
Hetente, a Balasys munkaideje alatt
Hetente egyszer
Zorp Gateway 6
2020. 10. 31.
Zorp Gateway 7
A következő major verzió kiadási dátuma + 1 év
Zorp API Security 1
2021. 09. 01.
One Identity Safeguard for Privileged Passwords
https://support.oneidentity.com/one-identity-safeguard-for-privileged-passwords
One Identity Safeguard for Privileged Sessions
https://support.oneidentity.com/one-identity-safeguard-for-privileged-sessionsS2
Syslog-ng Premium Edition
Syslog-ng Store Box
Megjegyzés: Csak az adott verzió legújabb revíziója támogatott. Erősen ajánlott frissíteni a legújabb revízióra.
A Balasys a One Identity kiemelt disztribútora és megoldásszállító partnere a közép-európai régióban. Viszonteladó partnereinkkel és ügyfeleinkkel való aktív együttműködésünknek köszönhetően a pre-sales folyamattól a terméktámogatásig magas hozzáadott értéket kínálunk a One Identity megoldásai mellé.