Tanácsadás

Az elmúlt két évtizedben összegyűjtött szakmai tapasztalat és a kiemelkedő mérnöki kompetencia birtokában Professional Services csapatunk a Balasys saját fejlesztésű termékeinek és a forgalmazott One Identity megoldásainak tervezési, telepítési és testreszabási feladataihoz nyújt teljes körű tanácsadást az elérhető legmagasabb IT-biztonsági szint teljesítése érdekében.

Meglévő IT-biztonsági megoldások értékelése

Értékelt komponensek dokumentálása

A jogszabályi előírásoknak és iparági sztenderdeknek való megfelelés ellenőrzése

GAP elemzés

Útmutató a feltárt hiányosságok kezelésére

Hosszú távú IT-biztonsági stratégia kidolgozásának támogatása

Implementáció

Az egyszerű termékbevezetéstől a komplex projektekig teljes körű szolgáltatással támogatjuk a zökkenőmentes üzembe helyezést, a projekt méretezéstől a telepítés utáni támogatásig bezárólag.

Kiemelkedő kompetenciánk nem csak az IT-biztonság területére terjed ki, hanem a kapcsolódó infrastruktúrák elemeire is, így bármilyen végfelhasználói kihívás esetén képesek vagyunk optimális megoldási alternatívát kínálni.

Tréningek

A Balasys hagyományos oktatótermi és költséghatékony online képzéseket is kínál.

A tanfolyamok célja, hogy olyan tudást és tapasztalatot biztosítsanak az IT-szakemberek számára, ami lehetővé teszi termékeink magabiztos konfigurálását, üzemeltetését, karbantartását és az esetleges problémák elhárítását.

A sikeres együttműködésnek köszönhetően, egyedüli partnerként, a Balasys mérnökei is oktatják a One Identity Safeguard és syslog-ng termékcsaládjába tartozó megoldásokat, mind a gyártó munkatársai, mind partnerei számára. A Balasys az egyetlen vállalat a One Identity partnerhálózatában, amely az ehhez szükséges kompetenciával és licencekkel rendelkezik.

Balasys oktatótermi / online tréningek

Balasys
Certified Zorp
Associate tréning

A tanfolyam célja olyan informatikai szakemberek képzése, akik ismerik a Zorp Gateway tűzfal alapvető működését, képesek már telepített rendszereket sikeresen üzemeltetni, a konfigurációt alapszinten módosítani.

A KÖVETKEZŐ TANFOLYAM IDŐPONTJAI:

Hamarosan

Balasys
Certified Zorp
Expert tréning

A tanfolyam célja olyan informatikai szakemberek képzése, akik ismerik a Zorp tűzfalak működését, képesek önállóan Zorp tűzfalrendszer telepítésére, konfigurálására és az esetleges hibák elhárítására.

A KÖVETKEZŐ TANFOLYAM IDŐPONTJAI:

Hamarosan

Proxedo
API Security

A tanfolyam célja olyan informatikai szakemberek képzése, akik ismerik a Proxedo API Security működését, képesek a telepített API-biztonsági megoldást üzemeltetni és a konfigurációt alapszinten módosítani.

A KÖVETKEZŐ TANFOLYAM IDŐPONTJAI:

Hamarosan

One Identity oktatótermi / online tréningek

Active Roles Implementation and Configuration

A tanfolyam célja a hallgató megismertetése az Active Roles architektúrájával, telepítésével és konfigurálásával.

Identity Manager Foundation Training (#IM-IB)

Ez a kurzus általános áttekintést nyújt az Identity Manager-ről, és a megoldás keretrendszerének alapvető üzleti folyamatairól.

Identity Manager Implementation Certification (#IM-IC)

A tanfolyam célja, hogy áttekintést nyújtson az Identity Manager szolgáltatáskészletéről, a megoldási keretrendszer telepítéséről, konfigurálásáról és testreszabásáról.

Identity Manager Web Portal Development

A tanfolyam célja, hogy áttekintést nyújtson a Web Designer eszköz Identity Managerben való használatáról, a webportál konfigurálásáról, testreszabásáról és fejlesztéséről.

Identity Manager Troubleshooting (#IM-TS)

A tanfolyam célja, hogy általános áttekintést nyújtson a hallgatóknak az Identity Manager hibaelhárítási funkcióiról és módszereiről.

syslog-ng Log Management Foundation Training

A syslog-ng Log Management Foundation tanfolyam célja, hogy a hallgatók megszerezzék a One Identity syslog-ng Premium Edition (PE) és a One Identity syslog-ng Store Box (SSB) sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismereteket és készségeket.

syslog-ng Premium Edition Implementation

A syslog-ng Premium Edition (PE) tanfolyamon a One Identity syslog-ng PE sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismeretekre és készségekre lehet szert tenni.

syslog-ng Store Box Implementation

A syslog-ng Store Box (SSB) implementációs tanfolyamon a One Identity syslog-ng SSB sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismeretekre lehet szert tenni.

Technikai támogatás

A Balasys nemcsak a saját fejlesztésű Zorp és Proxedo API Security termékekhez, hanem a One Identity termékcsaládjaihoz is teljes körű műszaki támogatást kínál L1, L2 és L3 szintű hibák esetén. Az olyan problémákat is képesek vagyunk elhárítani, amelyek gyártói közreműködést igényelnének. Szolgáltatásunkat akár 7x24 órás direkt eléréssel is igénybe veheti angol és magyar nyelven.

Üzemeltetési támogatás

Használja ki a mérnökeink szakértelmét, nem csak az üzembe helyezés, hanem a projekt sikeres befejezése után is. Távmenedzsment és terméktámogatási szolgáltatásaink segítséget nyújtanak az üzemeltetési osztály terheinek csökkentésében, és a működési hatékonyság növelésében.

Kapcsolat:

support@balasys.hu
Tel.: +36 1 646 4740

Rugalmas támogatási szolgáltatások

7x24 támogatás

Professzionális és megbízható kommunikáció

Tapasztalt, szenior támogató csapat

Közvetlenül elérhető mérnökök

Online hibajegykezelő rendszer

Több nyelven beszélő terméktámogatási mérnökök

Igény szerint kialakított support csomagok

Támogatási csomagok

BASESU

S1

Súlyosság

VÁLASZIDŐ

Következő munkanap

ERŐFESZÍTÉS

Folyamatos 5x8 óra / hét a Balasys munkaideje alatt, amíg a probléma meg nem oldódik

KOMMUNIKÁCIÓS GYAKORISÁG

Naponta egyszer

S2

Súlyosság

VÁLASZIDŐ

2 munkanap

ERŐFESZÍTÉS

Naponta, a Balasys munkaideje alatt

KOMMUNIKÁCIÓS GYAKORISÁG

Hetente egyszer

S3

Súlyosság

VÁLASZIDŐ

1 hét

ERŐFESZÍTÉS

Minden második héten, a Balasys munkaideje alatt

KOMMUNIKÁCIÓS GYAKORISÁG

Havonta egyszer

PRIVILEGESU

S1

Súlyosság

VÁLASZIDŐ

2 óra

ERŐFESZÍTÉS

Folyamatosan 7/24 órában, a hét minden napján, amíg meg nem oldódik a probléma

KOMMUNIKÁCIÓS GYAKORISÁG

2 óránként

S2

Súlyosság

VÁLASZIDŐ

Következő munkanap

ERŐFESZÍTÉS

Naponta, a Balasys munkaideje alatt

KOMMUNIKÁCIÓS GYAKORISÁG

Naponta egyszer (csak munkanapokon)

S3

Súlyosság

VÁLASZIDŐ

Következő munkanap

ERŐFESZÍTÉS

Hetente, a Balasys munkaideje alatt

KOMMUNIKÁCIÓS GYAKORISÁG

Hetente egyszer

Termék életciklusok

Zorp Gateway 6

2020.10.31.

Zorp Gateway 7

A következő major verzió kiadási dátuma + 1 év

Proxedo API Security 3

A következő major verzió kiadási dátuma + 1 év

One Identity Safeguard for Privileged Passwords

https://support.oneidentity.com/one-identity-safeguard-for-privileged-passwords - a „Product life cycle and policies” fülön

One Identity Safeguard for Privileged Sessions

https://support.oneidentity.com/one-identity-safeguard-for-privileged-sessions - a „Product life cycle and policies” fülön

syslog-ng Premium Edition

https://support.oneidentity.com/syslog-ng-premium-edition - a „Product life cycle and policies” fülön

syslog-ng Store Box

https://support.oneidentity.com/syslog-ng-store-box- a „Product life cycle and policies” fülön

Megjegyzés: Csak az adott verzió legújabb revíziója támogatott. Erősen ajánlott frissíteni a legújabb revízióra.

One Identity kompetencia központ

A Balasys a One Identity kiemelt disztribútora és megoldásszállító partnere a közép-európai régióban. Viszonteladó partnereinkkel és ügyfeleinkkel való aktív együttműködésünknek köszönhetően a pre-sales folyamattól a terméktámogatásig magas hozzáadott értéket kínálunk a One Identity megoldásai mellé.

Kiemelkedő kompetencia az IT-biztonság területén

Több mint 20 éves projekt tapasztalat

A közép-európai piac mély ismerete

Teljes körű tanácsadói, üzembe helyezési, oktatási és terméktámogatási szolgáltatások

Közvetlen hozzáférés a One Identity kereskedelmi, pre-sales és support erőforrásaihoz

Közvetlen hozzáférés a One Identity oktatási anyagaihoz