A Balasys Professional Services csapata magas színvonalú támogatást nyújt a Balasys, a One Identity és a Quest megoldásainak tervezéséhez, telepítéséhez és testre szabásához. A saját fejlesztésű termékeink szállítása mellett a One Identity kiemelt szolgáltató partnerei vagyunk a közép-európai régióban. Így a komplex projektek esetén is teljes körű szolgáltatást tudunk kínálni a felméréstől a bevezetés utáni terméktámogatásig.

Balasys
Tanácsadás

Az elmúlt két évtizedben összegyűjtött szakmai tapasztalat és a kiemelkedő mérnöki kompetencia birtokában Professional Services csapatunk a Balasys saját fejlesztésű termékeinek és a forgalmazott One Identity megoldásainak tervezési, telepítési és testreszabási feladataihoz nyújt teljes körű tanácsadást az elérhető legmagasabb IT-biztonsági szint teljesítése érdekében.

Meglévő IT-biztonsági megoldások értékelése

Értékelt komponensek dokumentálása

A jogszabályi előírásoknak és iparági sztenderdeknek való megfelelés ellenőrzése

GAP elemzés

Útmutató a feltárt hiányosságok kezelésére

Hosszú távú IT-biztonsági stratégia kidolgozásának támogatása

Implementáció

Az egyszerű termékbevezetéstől a komplex projektekig teljes körű szolgáltatással támogatjuk a zökkenőmentes üzembe helyezést, a projekt méretezéstől a telepítés utáni támogatásig bezárólag.

Kiemelkedő kompetenciánk nem csak az IT-biztonság területére terjed ki, hanem a kapcsolódó infrastruktúrák elemeire is, így bármilyen végfelhasználói kihívás esetén képesek vagyunk optimális megoldási alternatívát kínálni.

Részletes tervezés

Proxedo API Logo

ÜZEMBE HELYEZÉS

Proxedo Network Logo

Dokumentációk és tesztelés

One Identity Logo

Tréningek

A Balasys hagyományos oktatótermi és költséghatékony online képzéseket is kínál.

A tanfolyamok célja, hogy olyan tudást és tapasztalatot biztosítson az IT szakemberek számára, ami lehetővé teszi a termékeink magabiztos konfigurálását, üzemeltetését, karbantartását és probléma elhárítást.

A sikeres együttműködésnek köszönhetően, egyedüli partnerként, a Balasys mérnökei oktatják a One Identity Safeguard és syslog-ng termékcsaládjába tartozó megoldásokat, mind a gyártó munkatársai, mind partnerei számára.

A Balasys az egyetlen vállalat a One Identity partnerhálózatában, amely az ehhez szükséges kompetenciával és licencekkel rendelkezik.

Balasys Oktatótermi / Online tréningek

Balasys Certified Zorp Associate Tréning

A tanfolyam célja olyan informatikai szakemberek képzése, akik ismerik a Zorp Gateway tűzfal alapvető működését, képesek már telepített rendszereket sikeresen üzemeltetni, a konfigurációt alapszinten módosítani.

A következő tanfolyam időpontjai:
2020. November 23-24.

Balasys Certified Zorp Expert Tréning

A tanfolyam célja olyan informatikai szakemberek képzése, akik ismerik a Zorp tűzfalak működését, képesek önállóan Zorp tűzfalrendszer telepítésére, konfigurálására és hibaelhárításra.

A következő tanfolyam időpontjai:
2020. November 26-27.

Proxedo API Security

One Identity Oktatótermi / Online tréningek

Active Roles Implementation and Configuration

A tanfolyam célja a hallgató megismertetése az Active Roles architektúrájával, telepítésével és konfigurációjával.

Identity Manager Foundation Training (#IM-IB)

Ez a kurzus általános áttekintést nyújt az Identity Manager-ről és a megoldás keretrendszerének alapvető üzleti folyamatairól.

Identity Manager Implementation Certification (#IM-IC)

A tanfolyam célja, hogy áttekintést nyújtson az Identity Manager szolgáltatáskészletéről, a megoldási keretrendszer telepítéséről, konfigurálásáról és testre szabásáról.

Identity Manager Troubleshooting (#IM-TS)

A tanfolyam célja, hogy általános áttekintést nyújtson a hallgatóknak az Identity Manager hibaelhárítási funkcióiról és módszereiről.

Syslog-ng Log Management Foundation Training

A syslog-ng Log Management Foundation tanfolyamon, hogy megszerezze a One Identity syslog-ng Premium Edition (PE) és a One Identity syslog-ng Store Box (SSB) sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismereteket és készségeket.

Syslog-ng Premium Edition Implementation

A syslog-ng Premium Edition (PE) tanfolyamon a One Identity syslog-ng PE sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismereteket és készségekre tehet szert.

syslog-ng Store Box Implementation

A syslog-ng Store Box (SSB) implementációs tanfolyamon a One Identity syslog-ng SSB sikeres telepítéséhez, konfigurálásához, üzemeltetéséhez és hibaelhárításához szükséges ismeretekre tehet szert.

Támogatások

A Balasys átfogó műszaki terméktámogatást kínál a saját fejlesztésű Zorp és a One Identity termékcsaládjaihoz. Ez azt jelenti, hogy minden olyan problémát is képesek vagyunk elhárítani, ami gyártói közreműködést igényelne.

A Balasys terméktámogatási csapata teljeskörű támogatást kínál L1, L2 és L3 szintű hibák esetén, ideértve a fejlesztő csapat problémamegoldásba történő bevonását is. Szolgáltatásunkat akár 7x24 órás direkt eléréssel is igénybe veheti angol és magyar nyelven.

Üzemeltetési támogatás

Használja ki a mérnökeink szakértelmét, nem csak az üzembe helyezés, hanem a projekt sikeres befejezése után is. Távmenedzsment és terméktámogatási szolgáltatásaink segítséget nyújtanak az üzemeltetési osztály terheinek csökkentésében, és a működési hatékonyság növelésében.

Rugalmas támogatási szolgáltatások

7x24 támogatás

Professzionális és megbízható ügyfél-kommunikáció

Tapasztalt, szenior támogató csapat

Mérnökök közvetlen elérése

Online hibajegykezelő rendszer

Több nyelven beszélő terméktámogatási mérnökök

Igény szerint kialakított support csomagok

Támogatási Csomagok

BaseSU

Súlyosság

Válaszidő

Erőfeszítés

Kommunikációs Gyakoriság

S1

Következő munanap

Folyamatos 5x8 óra / hét a Balasys munkaideje alatt, amíg meghatározásra nem kerül a megoldás

Következő munanap

S2

2 munkanap

Naponta, a Balasys munkaideje alatt

Hetente egyszer

S3

1 hét

Minden második héten, a Balasys munkaideje alatt

Havonta egyszer

PriviligeSU

Súlyosság

Válaszidő

Erőfeszítés

Kommunikációs Gyakoriság

S1

2 óra

Folyamatosan 7/24 órában, a hét minden napján, amíg meghatározásra nem kerül a megoldás

2 óránként

S2

Következő munkanap

Naponta, a Balasys munkaideje alatt

Naponta egyszer (csak munkanapokon)

S3

Következő munkanap

Hetente, a Balasys munkaideje alatt

Hetente egyszer

Termék életciklusok

Termék megnevezése

Támogatás vége

Zorp Gateway 6

2020. 10. 31.

Zorp Gateway 7

A következő major verzió kiadási dátuma + 1 év

Zorp API Security 1

2021. 09. 01.

Megjegyzés: Csak az adott verzió legújabb revíziója támogatott. Erősen ajánlott frissíteni a legújabb revízióra.

One Identity kompetencia központ

A Balasys a One Identity kiemelt disztribútora és megoldásszállító partnere a közép-európai régióban. Viszonteladó partnereinkkel és ügyfeleinkkel való aktív együttműködésünknek köszönhetően a pre-sales folyamattól a terméktámogatásig magas hozzáadott értéket kínálunk a One Identity megoldásai mellé.

Kiemelkedő kompetencia az IT-biztonság területén

Közel húsz éves projekt tapasztalat

A közép-európai piac mély ismerete

Teljeskörű tanácsadói, üzembe helyezési, oktatási és terméktámogatási szolgáltatások

Közvetlen hozzáférés a One Identity kereskedelmi, pre-sales és support erőforrásaihoz

Közvetlen hozzáférés a One Identity oktatási anyagaihoz